سامانه شکایات
در صورتی که یکی از مشکلات زیر را دارید نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.
ااین بخش برای پشتیبانی و یا سوالات استفاده از سامانه نمی باشد. و در صورت ارسال درخواست در این بخش، به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد.
در صورت داشتن سوالات معمول و درخواست پشتیبانی سیستم می بایست از بخش پشتیبانی داخل سامانه و یا تماس با فروشنده مذکور اقدام نمایید.
در صورتی که یکی از مشکلات زیر را دارید نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.
از شخصی که سامانه را تهیه کرده ام امکان دسترسی تماس به ایشان را ندارم و ایشان پاسخ گو نمی باشند.
از عملکرد سرویس دهی شخصی که سامانه را تهیه کردم رضایت ندارم و می خواهم سرویس خود را به شرکت و یا شخصی که پاسخ گو به مشکلات من باشد انتقال دهم.
سامانه من منقضی شده و امکان ورود به سامانه را ندارم و شخصی که سامانه را از ایشان خرید کرده ام پاسخ گو نمی باشند .
شخصی و یا واحدی که از ایشان سامانه را تهیه کرده ام با تاخیر بسیار به سوالات و تماس من پاسخ می دهند و این موضوع برای من دچار مشکل کرده است.
در صورتی که پیامک شما ارسال نشده است و یا مشکلات عدم ارسال دارید لطفا در صورت پاسخ دهی واحدی که سامانه را خریداری کرده اید اقدام نمایید در صورت عدم پاسخ دهی به صورت کلی مشکل را از این بخش مطرح نمایید. در غیر این صورت از بخش پشتیبانی و تماس با واحد مذکور اقدام به پیگیری نمایید.
توجه نمایید شما می بایست در این نرم افزار پنل داشته باشید و در صورتی که کاربر این سامانه نمی باشید امکان پیگیری درخواست شما میسر نمی باشد.